english23 11 2024
O NAS KONTAKT SUPPORT PRACA NPS INTERNATIONAL HOME


tlo

REGULAMIN

CZAS NAPRAWY

  • 5.1. Naprawa Gwarancyjna.
  • 5.1.1. Czas naprawy gwarancyjnej jest określony w gwarancji udzielonej przez gwaranta i biegnie od dnia dostarczenia sprzętu wraz z kompletem dokumentów (karta gwarancyjna, dokument zakupu) do serwisu.
  • 5.1.2. W przypadku wad formalnych dokumentów gwarancyjnych czas naprawy biegnie od dnia usunięcia tych wad przez klienta.
  • 5.1.3. Oprogramowanie nie jest objęte warunkami gwarancji.
  • 5.2. Naprawa pogwarancyjna.
  • 5.2.1. Czas naprawy płatnej jest uwarunkowany dostępnością odpowiednich części oryginalnych bądź zamienników.
  • 5.3. Maksymalny czas naprawy wynosi 30 dni roboczych z zastrzeżeniem pkt. 5.1.1 i 5.2.1. Jeśli po tym terminie serwis nie będzie w stanie dokonać naprawy lub wykonać usługi, klient zostanie o tym poinformowany jak w pkt. 5.4.
  • 5.4. O terminie zakończenia naprawy, zmianie statusu zlecenia, kosztach przekraczających podany limit, klient zostanie poinformowany telefonicznie, pocztą elektroniczną e-mail, wiadomością tekstową sms lub w inny zadeklarowany przez siebie sposób.
  • 5.5. Po upływie 31 dni roboczych od momentu zawiadomienia klienta o zakończeniu naprawy a nie odebraniu przez niego w tym terminie sprzętu, będzie naliczana opłata za depozyt w wysokości 5 zł netto za każdy dzień zwłoki. Opłata ta będzie naliczana przez kolejnych 30 dni, po tym terminie sprzęt zostanie złożony do depozytu sądowego o czym klient zostanie poinformowany na piśmie listem poleconym na adres korespondencyjny, który znajduje się w kartotekach serwisu. Koszty operacyjne związane z doręczeniem zawiadomienia pokrywa w całości klient, nie mniej jednak niż 20 zł netto.


  • Definicje →
    Zgłoszenie serwisowe → Wysyłka sprzętu → Odbiór przesyłki → Czas naprawy → Gwarancja → Odpowiedzialność → Zabezpieczenia → Ceny →

    serwer
    DOWNLOAD| PARTNERZY| FORMULARZ| POMOC| HANDLOWCY|
    pasek

    Copyright 2024 NPS