|
REGULAMIN
WYSYŁKA SPRZĘTU
3.1. Wysyłka sprzętu do serwisu możliwa jest jedynie po otrzymaniu numeru zgłoszenia serwisowego RMA, które jest ważne przez 7 dni. Następnie klient zobowiązany jest do odpowiedniego przygotowania sprzętu do wysyłki jak:
- staranne zapakowanie i zabezpieczenie sprzętu,
- odpowiednie naniesienie numeru RMA na przesyłce i adresu serwisu,
- właściwe oklejenie i zabezpieczenie paczki.3.2. Ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do serwisu ponosi klient. By uniknąć przykrych sytuacji uszkodzenia sprzętu należy zastosować się do pkt. 3.1.3.3. W przypadku otrzymania przez serwis przesyłki niewłaściwie zabezpieczonej lub niemożliwej do odesłania ze względu na możliwość uszkodzenia sprzętu, serwis doliczy koszty nowego opakowania w wysokości 15 zł netto, które poniesie klient.3.4. Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem spedytora od i do klienta są ubezpieczone do kwoty 5000 zł. W przypadku gdy wartość sprzętu przewyższa tę kwotę klient powinien powiadomić o tym kuriera oraz serwis.3.5. Spedytorem serwisu jest firma Masterlink z siedzibą w Warszawie.
|
Definicje →
Zgłoszenie serwisowe →
Wysyłka sprzętu →
Odbiór przesyłki →
Czas naprawy →
Gwarancja →
Odpowiedzialność →
Zabezpieczenia →
Ceny →
|