|
REGULAMIN
DEFINICJE
1.1 Serwis - Dział SERWIS, NPS Notebook Professional Service, ul. Krakowska 2, 33-100 Tarnów.1.2 Klient - osoba lub firma, która zgłosiła sprzęt do wyceny, diagnozy lub naprawy.1.3 Logowanie - czynność polegająca na wprowadzeniu nazwy użytkownika oraz hasła, pozwalająca na autoryzację użytkownika i przydzielenie mu praw do monitorowania stanu swojego konta.1.4 System - oprogramowanie wewnętrzne i internetowe serwisu zarządzające bazą napraw i RMA.1.5 RMA - Nadany przez system numer zlecenia (zgłoszenia) sprzętu do serwisu.1.6 Spedytor - firma kurierska, z którą serwis ma podpisaną stałą aktualną umowę współpracy.1.7 Kurier - pracownik spedytora lub osoba występująca w jego imieniu.1.8 On-site - naprawa na miejscu u klienta. Przyjazd następuje na podstawie podpisanej umowy o świadczeniu usług serwisowych lub wysłaniu faxem podpisanego zgłoszenia serwisowego.1.9 Carry-in - naprawa w siedzibie serwisu. Sprzęt można dostarczyć osobiście, wysłać spedytorem lub wezwać pracownika serwisu.1.10 Door-to-door - nadanie i odbiór wysyłki z towarem za pośrednictwem spedytora na adres serwisu.
|
Definicje →
Zgłoszenie serwisowe →
Wysyłka sprzętu →
Odbiór przesyłki →
Czas naprawy →
Gwarancja →
Odpowiedzialność →
Zabezpieczenia →
Ceny →
|