|
REGULAMIN
ZGŁOSZENIE SERWISOWE
2.1. Warunkiem rozpoczęcia naprawy lub usługi serwisowej jest złożenie przez Klienta zlecenia naprawy lub usługi serwisowej przy pomocy dostępnych środków jak w pkt. 2.2.2.2. Zgłoszenia sprzętu klienta do serwisu może nastąpić na trzy sposoby:
- pocztą elektroniczną - email lub formularz,
- faxem - na podstawie pobranego formularza,
- telefonicznie - w wyjątkowych sytuacjach gdy klient nie ma dostępu do Internetu.2.3. Zgłoszenia serwisowe wysłane za pomocą email'a, formularza i faxu przyjmowane są przez 24 godziny na dobę. Zgłoszenia telefoniczne obsługiwane są przez pracowników serwisu w godzinach od 9:00 do 17:00.2.4. Zgłoszenia, które dotrą do serwisu od Pn do Pt przed godziną 12:00 będą rozpatrywane tego samego dnia. Z chwilą wpłynięcia zgłoszenia przez klienta uruchamiana jest procedura nadania numeru RMA.2.5. Zgłoszenia serwisowe klientów w ramach aktualnej umowy serwisowej realizowane są na warunkach zawartych w tej umowie.2.6. Wszystkie zgłoszenia realizowane są wg kolejności w jakiej wpłyną do serwisu. Numer RMA nie jest tutaj podstawą do reklamacji i służy on wyłącznie jako identyfikator zgłoszenia i naprawy.2.7. Serwis wydaje klientowi dokument "Pokwitowanie" , który jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru reklamowanego sprzętu.2.8. Po wykonaniu naprawy sprzęt jest przekazywany klientowi osobiście lub osobie pisemnie upoważnionej. Drugą formą wydania sprzętu jest wysyłka za pośrednictwem kuriera na wskazany adres.
|
Definicje →
Zgłoszenie serwisowe →
Wysyłka sprzętu →
Odbiór przesyłki →
Czas naprawy →
Gwarancja →
Odpowiedzialność →
Zabezpieczenia →
Ceny →
|