english23 11 2024
O NAS KONTAKT SUPPORT PRACA NPS INTERNATIONAL HOME


tlo

REGULAMIN

ZGŁOSZENIE SERWISOWE

  • 2.1. Warunkiem rozpoczęcia naprawy lub usługi serwisowej jest złożenie przez Klienta zlecenia naprawy lub usługi serwisowej przy pomocy dostępnych środków jak w pkt. 2.2.
  • 2.2. Zgłoszenia sprzętu klienta do serwisu może nastąpić na trzy sposoby:
    - pocztą elektroniczną - email lub formularz,
    - faxem - na podstawie pobranego formularza,
    - telefonicznie - w wyjątkowych sytuacjach gdy klient nie ma dostępu do Internetu.
  • 2.3. Zgłoszenia serwisowe wysłane za pomocą email'a, formularza i faxu przyjmowane są przez 24 godziny na dobę. Zgłoszenia telefoniczne obsługiwane są przez pracowników serwisu w godzinach od 9:00 do 17:00.
  • 2.4. Zgłoszenia, które dotrą do serwisu od Pn do Pt przed godziną 12:00 będą rozpatrywane tego samego dnia. Z chwilą wpłynięcia zgłoszenia przez klienta uruchamiana jest procedura nadania numeru RMA.
  • 2.5. Zgłoszenia serwisowe klientów w ramach aktualnej umowy serwisowej realizowane są na warunkach zawartych w tej umowie.
  • 2.6. Wszystkie zgłoszenia realizowane są wg kolejności w jakiej wpłyną do serwisu. Numer RMA nie jest tutaj podstawą do reklamacji i służy on wyłącznie jako identyfikator zgłoszenia i naprawy.
  • 2.7. Serwis wydaje klientowi dokument "Pokwitowanie" , który jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru reklamowanego sprzętu.
  • 2.8. Po wykonaniu naprawy sprzęt jest przekazywany klientowi osobiście lub osobie pisemnie upoważnionej. Drugą formą wydania sprzętu jest wysyłka za pośrednictwem kuriera na wskazany adres.


  • Definicje →
    Zgłoszenie serwisowe → Wysyłka sprzętu → Odbiór przesyłki → Czas naprawy → Gwarancja → Odpowiedzialność → Zabezpieczenia → Ceny →

    serwer
    DOWNLOAD| PARTNERZY| FORMULARZ| POMOC| HANDLOWCY|
    pasek

    Copyright 2024 NPS